Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Σύνδεσμοι για τα ερευνητικά ερωτηματολόγια της Γ τάξης


Αποτέλεσμα εικόνας για questionnaires

Παρακαλώ απαντήστε σε όσα περισσότερα ερωτηματολόγια μπορείτε! Οι απαντήσεις συλλέγονται αυτόματα από την κάθε φόρμα google.
Θυμηθείτε ότι όλοι έχουν ανάγκη να συγκεντρώσουν δεδομένα προς επεξεργασία.
Θερμή παράκληση όσα ερωτηματολόγια είναι με κόκκινα γράμματα χρειάζονται απαντήσεις

27/4/2017 MonsterC1R 2016


 30/03/2017 - ΑΚΌΜΗ ένα ερωτηματολόγιο αναρτήθηκε σήμερα! Γ1β - Ναρκωτικά κ Deep Web

28/03/2017 - ΣΟΣ απαντάμε και σε αυτά:
Γ4β αντιδράσεις των ΕΦΗΒΩΝ
Γ4β - Βία στην οικογένεια
Γ4β - Εξαρτήσεις

27/03/2017 - νέο ιστολόγιο από ομάδα του Γ4α - θέμα Κινητά τηλέφωνα

23/03/2017 Ακόμη ένα ερωτηματολόγιο είναι πλέον έτοιμο από το  Γ5α - πάνω στον Ρατσισμό  & Γ5β - φτώχεια κ ρατσισμός

και νεώτερα ιστολόγια σήμερα 21/03/2017:
από το Γ2β:
  1. Μία έρευνα για τα φύλα
  2. Μία έρευνα για την αυτοπεποίθηση του εφήβου
  3. ...και μία έρευνα για το ρατσισμό


Νέα 20/03/2017
Blog Γ4α - Ο υπολογιστής στη ζωή μας
Blog Γ2α - Κινητά και Υγεία
Blog Γ2α - Τεχνολογία Τροφίμων
Blog2 Γ2α team3 - Άσκηση και Διατροφή

--------------------------------------------------------

/Blog1 Γ1α - Αυτοπεποίθηση

Blog2 Γ1α - Κάπνισμα

Blog3 Γ1α - Ναρκωτικά


Blog1 Γ1β - Σχολικά μαθήματα


Blog1 Γ3α - ομάδα ΝΔΜΧ

Blog2 Γ3α - ομάδα Χαμόγελο

Blog3 Γ3α - ομάδα Κύκλος


Blog1 Γ3β - Αθλητισμός
΄
Blog2 - Γ3β - Θάνατοι

Blog3 Γ3β - Ανήσυχοι για τη διατροφή


Blog1 Γ4α - Μεσογειακή διατροφή και Υγεία


Blog1 Γ5α - Θάνατοι από ασθένειες

Blog2 Γ5α Internet.....


Blog1 Γ5β - ομάδα Squs                       

Blog2 Γ5β - ομάδα των Δέντρων Trees


*******************************************************************************
Πώς εργαστήκαμε:

Με την έναρξη του Β' τετραμήνου κάθε τμήμα ρωτήθηκε αν επιθυμεί να αλλάξει σύνθεση ομάδων ή αν θέλουν να διατηρήσουν τις ομάδες τους ως είχαν στο Α' τετράμηνο. Αναλόγως της απόφασής τους, ακολούθησε βιωματική δραστηριότητα με λοταρία από μία σειρά χρωματιστά λαχεία, με την οδηγία "βρείτε την ομάδα σας". Οι ομάδες επέλεξαν ένα όνομα ομάδας.

Ακολούθησε δραστηριότητα ομαδικής εργασίας και ατομικών σκέψεων: κάθε μαθητής για 5-7 λεπτά έγραψε τα θέματα που τον απασχολούν σε ένα χαρτάκι. Στα επόμενα 15 λεπτά οι μαθητές αντάλλαξαν κυκλικά ο ένας μετά τον άλλον τα θέματά τους (ένα θέμα ο καθένας κάθε φορά), ενώ ο μαθητής στα δεξιά αυτού που μιλούσε, κρατούσε σημείωση των όσων ακούγονταν (και πάλι κυκλικά). Στην τελικά φάση ο κάθε μαθητής "ψήφισε" κρυφά τα θέματα που συγκεντρώθηκαν στην ομάδα, και έτσι προέκυψε κατά πλειοψηφία το τελικό θέμα έρευνας της ομάδας. Όταν είχαμε ισοψηφία σε δύο-τρία θέματα ή πολύ μικρές διαφορές ψήφων, η ομάδα ανέλαβε να "παντρέψει" τις δύο ιδέες μαζί, προτείνοντας ένα καινούργιο θέμα.

Εργασία:
Δημιουργήθηκε ομαδικό email κάτω από google drive (σε κάποιες περιπτώσεις οι μαθητές επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τα ήδη υπαρκτά προσωπικά τους email).

Ανοίχτηκε κοινόχρηστος φάκελος μέσα στο google drive
Προσκλήθηκε σε κοινή χρήση η καθηγήτρια ώστε να έχει πρόσβαση στα αρχεία με πλήρη δικαιώματα
Μέσα στον κοινόχρηστο φάκελο δημιουργήθηκαν σταδιακά:

  • Αρχείο κειμένου όπου συγκεντρώθηκαν κείμενα, εικόνες, ιδέες, σχολιασμοί από τους μαθητές της κάθε ομάδας. Προκειμένου να αντιληφθούν οι μαθητές πώς αυτά τα κείμενα μελέτης θα τους βοηθήσουν στην έρευνά τους, η καθηγήτρια εισήγαγε σχόλια με το εργαλείο του chat, επισημαίνοντας σημεία στο υλικό τους, και μετρατρέποντάς τα σε ερώτηση για την έρευνα. Έτσι οι μαθητές σταδιακά αντιλήφθηκαν ότι προκειμένου να κάνει κάποιος μία έρευνα, πρώτα πρέπει ο ίδιος να καταρτιστεί στο θέμα, ώστε να είναι σε θέση να θέσει ορθά ερωτήματα.
  • Αρχείο φόρμας ερωτήσεων στο google drive forms, όπου οργανώθηκε το ερωτηματολόγιο. Άλλα ερωτηματολόγια είναι απλά και οι ερωτήσεις σε ακολουθία η μία μετά την άλλη, ενώ άλλα διασπώνται σε ενότητες αναλόγως των ερωτήσεων και των ληφθέντων απαντήσεων.
  • Αρχείο Παρουσίασης google slides, στο οποίο οι μαθητές με screenshots μετέφεραν τα γραφήματα που με τη λήψη των απαντήσεων δημιούργησε το google forms. Άλλοι μαθητές επέλεξαν να εργαστούν (και πάλι συνεργατικά) όχι στο google slides αλλά στο prezi.com, αφού έκριναν ότι είναι πιο εντυπωσιακές οι παρουσιάσεις σε αυτό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου