Πριν κλείσουν τα σχολεία λόγω COVID το Νοέμβριο, μόλις που είχαμε προλάβει με τα τμήματα της Α' Γυμνασίου να αρχίσουμε να πληκτρολογούμε, για τα μαθήματα επεξεργασίας κειμένου. Είχαμε μάθει να δημιουργούμε φακέλους, να αποθηκεύουμε, να μετονομάζουμε και να μετακινούμε αρχεία. Είχαμε περάσει και μία ώρα με το πληκτρολόγιο. Και είχα σχηματίσει εικόνα για το τι ξέρει και σε ποιο βαθμό έχει αναπτύξει δεξιότητες χρήσης του υπολογιστή κάθε μαθητής και μαθήτρια.
Έτσι όλες οι διδακτικές ώρες που αφορούν στην επεξεργασία κειμένου, αλλά και στον τονισμό (με διαλυτικά και με διαλυτικά και τόνο), έγιναν με τηλεκπαίδευση.
Επιστρέφοντας 1 Φεβρουαρίου και όλη την 1η εβδομάδα χρησιμοποιήσαμε το δίωρό μας για να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε μέσα στην τάξη, γράφοντας όμως για τον εαυτό μας: πώς ένιωθα στο σπίτι, τι με ενοχλούσε, τι μου άρεζε, τι προσπάθησα, τι κατέκτησα, ποιος με βοήθησε, τι σκέφτομαι τώρα που είμαι πίσω στο σχολείο.
Η ιδέα δόθηκε από προτεινόμενη δραστηριότητα Επιστροφής στο σχολείο και ενίσχυσης της ψυχικής ανθεκτικότητας μετά από το διάστημα παραμονής στο σπίτι στην περίοδο της πανδημίας COVID19 του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών - τμήματος Ψυχολογίας.
πηγή: http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/Epistrofi_sto_Sxoleio_Covid19.pdf
Τα αποτελέσματα "δέθηκαν" σε έναν πίνακα και είναι σημαντικό να προσέξουμε τι μας λένε, τόσοι οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί:
πχ. "Προσπαθούσα να είμαι χαρούμενος για να μην επηρεάζω τους υπόλοιπους γύρω μου να περνάμε καλά"
ολόκληρο το αρχείο βρίσκεται εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου