Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

Εργασίες Α' Γυμνασίου στο β' τετράμηνο 2020-2021

 


Όπως όλοι γνωρίζουμε το σχολικό έτος 2020-2021 ήταν ... ιδιαίτερο. Το σχολείο άνοιξε για διά ζώσης μαθήματα και έκλεισε τα διά ζώσης μαθήματα αρκετές φορές. Κάθε φορά, κλεινόμασταν μαθητές και εκπαιδευτικοί στα σπίτια μας και κάναμε τηλεκπαίδευση.

Τελευταία φορά επιστρέψαμε για τα διά ζώσης μαθήματα στο σχολείο, στις 10 Μαΐου 2021.

Στο μάθημα της πληροφορικής, το β΄τετράμηνο περιλαμβάνει μία συνθετική εργασία και όχι διαγώνισμα. Μετά από πολύ σκέψη, αποφάσισα να γίνει αυτή η εργασία μέσα στο εργαστήριο και κατά τη διάρκεια του μαθήματός μου και μόνομ. Άρα όχι στο σπίτι. Αρκετά έχουν επιβαρυνθεί φέτος τα παιδιά... Έτσι αφιερώσαμε ένα συνεχόμενο δίωρο για την εργασία.

Η εργασία περιελάμβανε τα εξής: Μετά από σύντομη επανάληψη όλων των ενοτήτων που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, κάθε μαθητής και μαθήτρια θα έγραφε στον επεξεργαστή κειμένων, κάτι για το μάθημά μας:

  • ·       Τι μου άρεσε / τι όχι

  • ·       Τι νομίζω ότι έμαθα / γιατί δεν έμαθα κάτι

  • ·       Τι πιστεύω ότι θα το θυμάμαι και στο μέλλον

  • ·       Τι θα ήθελα να είχαμε κάνει περισσότερο

  • ·       Τι γνώμη έχω για την κυρία; Τι θα μπορούσε να έχει κάνει καλύτερα;
  • ...

Οι μαθητές λοιπόν γράφοντας αυτά, κλήθηκαν α) να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στον επεξεργαστή κειμένων και β) να εκφράσουν τη γνώμη τους για την ίδια την εκπαιδευτικό («κοιτάξτε, τώρα, μη μου βάλετε πολύ κακό βαθμό σαν καθηγήτρια...όσο λιγότερα κάνετε, τόσο λιγότερα πράγματα κατάφερα να σας μάθω»).

Μεταφέρονται κάποια από τα αποτελέσματα από τους μαθητές και μαθήτριες τεσσάρων τμημάτων της Α’ Γυμνασίου.

  Συνθετικό αρχείο με ενδεικτικές εργασίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου