Διαχείριση παρανοήσεων και δυσκολιών αναφορικά με την έννοια των μεταβλητών στην αλγοριθμική
Αντιμετωπίζουμε και υποστηρίζουμε:
- Διάκριση περιεχομένου μεταβλητής - ονομασίας μεταβλητής
- Μετακίνηση από γνώσεις μαθηματικών (συμπεριφορά μεταβλητής μαθηματικών)
- Οπτικοποίηση της έννοιας του "κενού"
- Εκμάθηση των ενεργειών ανταλλαγής περιεχομένου μεταξύ μεταβλητών (χρήση temp)
- Ενεργοποίηση μαθητών και συνεργασία μεταξύ τους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου